Bok.

Depresyon nedir bilir misiniz? Kİm bilmez ki, soru işte. 
Ben kendi depresyonumla başa çıkmaya çalışıyorum işte, tıpkı siz hepiniz gibi… (Sepet danası hiç yardımcı olmuyor, çok huysuz bu ara yine.)

Bugün yataktan güç bela kalktım ben, derse gitmesem kalacaktım o yüzden, yoksa hayatta kalkamazdım o yataktan.
Derste uyuyup dersten sonra dolmuşta “Amıma koyayım ben, azıcık çabala lan h., azıcık!” diye kendime kızdım. Eve uğrayıp üstümü başımı değiştirdim, yürüyüşe çıktım. Deli gibi şarkı söyleyerek yürüdüm, yorulunca yattım bir banka ve kitap okudum. Şarkı söyleyerek geri döndüm sonra.
Duş aldım, çay suyu koyup yan tarafa yeni açılan fırına gidip börek aldım.
Çay içerek böreklerimi yedim, arkada Ezginin Günlüğü…
Müziği kapattım sonra, kitaplarıma dergilerime daldım. Kendimi şımarttım.

Sonuç mu? Yine mutsuzluk, BOK!

Leave a Reply

