Sepetçik!

Birkaç gündür ben de iyi değilim, iki gündür fotoğraf da çekmiyorum ama Sepetin haberlerini vereyim.
3 gün iğne oldu, öksürüğü neredeyse hiç yok şimdi, yarın sabah hap içmeye başlıyor, 4 gün sonra yeniden konuşacağım veterineriyle ne yapacağımıza dair.
Keyfi yerinde sıpanın, hala seyahat kafesinde uyuyor çalışma masamın yanına aldım kafesi de yakın olayım da öksürüklerini takip edebileyim diye.

Bugünlerde çok sevgi delisi, sanırım evde daha az vakit geçirmemden kaynaklanıyor, belki bir kez daha terk edilmekten korkuyor bilemiyorum, kucaktan inmiyor neredeyse. Arkadaşım bendeydi, misafir sevmeyen hayvan onun kucağında yattı ben yemek hazırlarken.

Isırması da azaldı, hem söz dinliyor artık(en azından işine gelirse) “ısırma” dediğimizde bırakıyor gibi.

Tedavimiz bir düzene girsin, burada oğlanın kesilmiş taşaklarını da paylaşacağım inşallah. Bu arada hala eve işemedi, kedimin aseksüel olmasından kuşkulanmıyor değilim.

(Uyanmış dana, yalanıyor ayağımın yanında.)

Leave a Reply

